_چرا دیگه اینجا نمینویسی؟چرا دیگه اینجا نمینویسم؟
از تنبلی لابد
_اصلا بلگفا رو باز میکنی؟
حقیقتش نه
دلم براش تنگ شده
_واسه بلگقا؟
_واسه بلگفا واسه خودم واسه نوشتن
+ نوشته شده در جمعه هجدهم آبان ۱۳۹۷ ساعت 6:59 توسط زرر'ین
|