_چرا دیگه اینجا نمینویسی؟چرا دیگه اینجا نمینویسم؟

از تنبلی لابد 

_اصلا بلگفا رو باز میکنی؟

حقیقتش نه 

دلم براش تنگ شده 

_واسه بلگقا؟

_واسه بلگفا واسه خودم واسه نوشتن