البته که دوستت دارم احمق جان . ولی آزارت می دهم. دلیلش هم صاف و ساده این است که دوستت دارم . این را می فهمی؟ آدم کسانی را که به آنها بی تفاوت است آزار نمی دهد...!


قهرمانان و گورها/ارنستو ساباتو

-----------------

اخی چه  خوشگل..دوستت دارم..و ازارت میدهم..