ارنستو ساباتو
البته که دوستت دارم احمق جان . ولی آزارت می دهم. دلیلش هم صاف و ساده این
است که دوستت دارم . این را می فهمی؟ آدم کسانی را که به آنها بی تفاوت
است آزار نمی دهد...!
قهرمانان و گورها/ارنستو ساباتو
-----------------
اخی چه خوشگل..دوستت دارم..و ازارت میدهم..
+ نوشته شده در چهارشنبه ششم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 17:14 توسط زرر'ین
|