من و آقای هنری آلمانی الاصل لس آنجلس نشین
بالاخره ساندویچ زامبون رو همین الان تموم کردم درست صفحه های سیصد بودم که تصمیم داشتم عین ناتور دشت آقای سلینجر نخونمش و خیلی دلم میخواست یه مشت بخوابانم تو صورت آقای هنری ولی به خودم قول دادم نه تو تا آخرش میخونی بعدم نشستم و خوندم از حدودای صفحه سیصد هی خواستم یه خط درمیونش کنم ولی خب باز برگشتم درست حسابی خوندمش خیلی خوب تموم شد آخرش خوب بود دیگه نمیخواستم با مشت بخوابونم تو دهن آقای هنری تخس بد کتاب خون باحال؟
+ نوشته شده در پنجشنبه نهم دی ۱۳۹۵ ساعت 15:55 توسط زرر'ین
|