در من بوی‌ دارچين
در تو عطر بهار نارنج
بيا دست در دست هم
قدم بزنيم
كوچه‌های‌ پايتخت را...

#جمال_ثريا

 

چه جالب بود... 

در حالی پاروی پا  انداخته ام و منتظرم بیایند تکلیفم را روشن کنند ونمیایند برای آنکه غمگین نشوم و از کوره در نروم نشسته ام و قطعه های ادبی میخوانم مگر چاره دیگری هم دارم 

لوبیا کوچولو لطفا خوب باش.... 

و در همه ناملایمات و سختیها مقاومت کن 

ممنونم که هستی و تمام تلاشت رو داری میکنی