هر روز صبح، در هر ایستگاه بزرگ راه‌آهن، هزاران نفر داخل شهر می‌شوند تا به سر ِ کارهای خود بروند و در همین حال، هزاران نفر دیگر از شهر خارج می‌شوند تا به سر کارشان برسند. راستی چرا این دو گروه از مردم، محل‌های کارشان را با یکدیگر عوض نمی‌کنند؟

عقاید یک دلقک / هاینریش بل

----------------------------------------------------

دقیقا نمایه متروهای تهران..ادمای اینطرف شهر میددووان بهاون طرف شهر برسن..و قصه همچنان ادامه دارد